Półbuty robocze Solid Gear Revolution 2 S3 SRC HRO
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Revolution 2 zapewniają świetne dopasowanie, wysoki współczynnik odbicia oraz lekkość. Zapewnią wysoki komfort nawet podczas wielogodzinnej pracy.
Półbuty robocze Solid Gear Revolution 2 S3 SRC HRO cechy produktu:
- solidnie wykonane,
- wyposażone w BOA® Fit System,
- zapewniają wysoki komfort i amortyzację,
- antypoślizgowa, odporna na olej podeszwa z podwójnej gumy,
- wkładki zapewniające wysoki współczynnik odbicia,
- cholewka wykonana z CORDURY® wzmocnionej TPU,
- posiadają podnosek Nano oraz wkładkę antyprzebiciową,
- są zgodne z wymaganiami norm EN ISO 20345: 2011 S3, SRC, HRO,
- kod producenta SG76009.
Półbuty robocze Revolution 2 od Solid Gear to najnowszy model wykorzystujący technologię ETPU – więcej energii dajesz = więcej otrzymujesz. Buty zapewniają wysoki komfort i amortyzację. Zastosowany elastyczny materiał i lekka Cordura sprawia, że obuwie świetnie się dopasowują. W półbutach zastosowana jest wkładka OrthoLite®, która wykonana jest z materiałów z recyklingu i zapewnia wysoki współczynnik odbicia. Podeszwa zewnętrzna wykonana jest z podwójnej gumy, która odporna jest na oleje i poślizg. Półbuty robocze wyposażone są w ułatwiający wiązanie BOA® Fit System. Dla zapewnienia wysokiej ochrony podczas pracy, obuwie wyposażone jest we wkładkę antyprzebiciową oraz w nowoczesny podnosek Nano, który jest o 40% mocniejsze od włókna szklanego. Model ten spełnia wymagania norm EN ISO 20345: 2011 S3, SRC, HRO.
Zobacz też inne półbuty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: