Oxyline X310 SV FFP3 półmaska ochronna
Model: X 300 SV
Zawór wydechowy: TAK
Klasa ochrony: FFP3
Zakres użycia: do 30xNDS
Norma: EN 149+A1:2010, CE 1437
Oxyline X310 SV FFP3 półmaska ochronna - zawór wydechowy dla lepszego odprowadzenia ciepłego powietrza
Półmaska przeciwpyłowa przeznaczona do ochrony układu oddechowego przy wysokich stężeniach pyłów przy mgłach olejowych i wodnych (do 30xNDS). Kolor półmaski zielony - dla łatwego oznaczenia stężenia. Wykonana z wielowarstwowego materiału filtrującego - polipropylenu. Posiada podwójne taśmy nagłowne oraz uchwyty mocujące taśmy. Wewnątrz półmaski zawór wydechowy dla lepszego odprowadzania ciepła i wilgotnego powietrza. W obrębie nosa zacisk nosowy dla lepszego dopasowania maski. Posiada także wewnętrzną wkładkę, która poprawia szczelność oraz wygodę użytkowania. Półmaska skonstruowana została w taki sposób, by była łatwa do dopasowanie dla większości kształtów twarzy, zachowując przy tym konieczną szczelność oraz łatwość oddychania w trakcie nawet całej zmiany roboczej.
Oxyline X310 SV FFP3 półmaska ochronna - półmaska cechy produktu:
- wielowarstwowy materiał,
- podwójne taśmy nagłowne,
- uchwyty mocujące taśmy,
- zawór wydechowy wewnątrz półmaski,
- w obrębie maski zacisk nosowy.
Chcesz wiedzieć więcej na temat półmasek i filtrów? Odwiedź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: