Skarpety Mund Sahara
Najniższa cena produktu 28,99 zł z dnia 26.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 28,99 zł z dnia 26.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów o wartości 0,30 zł
Skarpety Mund Sahara wykonane z połączenia zaawansowanych technicznie włókien idealnie dopasowują się i zmniejszają ryzyko powstawania pęcherzy.
Skarpety Mund Sahara cechy produktu:
- idealne dopasowanie,
- cienkie i lekkie,
- szybko wysychają,
- dwuwarstwowe,
- zapewniają komfort do 25ºC,
- wzmocnione na pięcie i palcach,
- konstrukcja zapobiegająca powstawaniu pęcherzy,
- skład: 75% COOLMAX® 15% LYCRA® 10% Poliamid.
Lekkie i cienkie skarpety Mund Sahara świetnie sprawdzą się w gorące dni. Skarpety nie powodują ucisku i obejmują całą powierzchnię stopy. Dzięki zastosowaniu włókien LYCRA® nie zsuwają się ze stóp, zapewniają komfort i zapobiegają powstawaniu pęcherzy. Skarpety są dwuwarstwowe oraz mają wzmocnienia na palcach i pięcie. Ze względu na swoją niewielką wagę i szybką prędkość schnięcia polecane są na dalekie podróże.
Zobacz pozostałe modele skarpet w kategorii bielizna!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|