Skarpety Snickers 9217
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Zaawansowane technologicznie skarpety Snickers 9217 zapewniają wyjątkową wentylację i komfort użytkowania.
Skarpety Snickers 9217 wykonane w technologii 37,5 doskonale sprawdzą się do użytku w cieplejsze dni oraz w czasie intensywnego wysiłku. W kluczowych obszarach skarpety wyposażono w kanaliki powietrzne, dodatkowo dzianina o strukturze siatki zwiększa oddychalność. Dzięki technologii 37,5 w podeszwie materiał pochłania wilgoć i wyjątkowo szybko schnie, zapewniając uczucie suchej skóry i schłodzenia. W okolicy palców i pięty skarpety wzmocniono, a na wysokości kostki zastosowano tkaninę typu frotte dla zwiększonej ochrony. Te niezwykle komfortowe skarpety robocze zaprojektowano z dopasowaniem do prawej i lewej stopy, dzięki czemu są jeszcze wygodniejsze.
Skarpety Snickers 9217 cechy produktu:
- dzianina w technologii 37,5,
- kanaliki powietrzne,
- wstawki z dzianiny o strukturze siatki,
- wzmocnienia palców i pięty,
- wstawki frotte na wysokości kostki,
- odprowadzają wilgoć,
- szybko schną,
- dopasowane do prawej i lewej stopy,
- kod producenta: 9217,
- skład: 40% poliamid, 39% 37,5®, 19% polipropylen, 2% elastan.
Zobacz także produkty z kategorii bielizna termoaktywna!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka puchowa pikowana Snickers 8102 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: