Skarpety Snickers Workwear 9211 3pak
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 0,70 zł
Długie skarpety Snickers Workwear 9211 w kolorze czarnym doskonale sprawdzą się w codziennym użytku.
Komfortowe i przewiewne skarpety Snickers, wykonane z bawełny (73%), poliamidu (26%) i elastanu (1%). Miękka dzianina zapewnia wysoki komfort użytkowania, a kanaliki powietrzne gwarantują optymalną wentylację. Dzięki zastosowaniu dzianiny o strukturze siatki produkt daje uczucie suchych stóp. Po wewnętrznej stronie dziania typu frotte dla zwiększonej wygody. Skarpety wykończone ściągaczem. Produkt spełnia wymogi certyfikatu OEKO-TEX Standard 100.
Skarpety Snickers Workwear 9211 3pak cechy produktu:
- wykonane z dzianiny bawełnianej,
- miły w dotyku materiał,
- kanaliki powietrzne i wstawki z dzianiny o strukturze siatki,
- doskonale odprowadzają pot i wilgoć,
- wewnętrzna część z dzianiny frotte,
- wykończone ściągaczem,
- kod producenta: 9211,
- skład: 73% bawełny, 26% poliamidu, 1% elastanu.
Zobacz wszystkie modele skarpet w kategorii bielizna!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|