Spodenki robocze 3/4 Snickers Grupa Parkieciarze

459,99 zł
Cena regularna: 459,99 zł
Kolor: Szary
  • Szary
  • Khaki
44
44
46
48
50
52
54
56
58
60
gm2
Ilość
Wysyłka w ciągu 4 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  46 punktów  o wartości  9,20 zł

Spodenki robocze 3/4 marki Snickers Workwear przygotowane specjalnie we współpracy z organizacją Grupa Parkieciarze, zrzeszającą profesjonalistów z branży z całej Polski. Spodenki wykonane na bazie spodni Snickers Workwear 6142 z trwałym nadrukiem z logo grupy. Doskonały sposób, by połączyć wygodę i profesjonalny wygląd z przynależnością do tej zacnej grupy zawodowej. Cieszymy się, że możemy współrealizować ten projekt!

Spodenki robocze 3/4 Snickers Grupa Parkieciarze cechy produktu:

  • wygodne i elastyczne spodenki robocze 3/4,
  • czarne wstawki z rozciągającego się materiału stretch,
  • główny materiał elastyczny w 2 kierunkach,
  • miejsca na nakolanniki wzmocnione materiałem Cordura,
  • system pozycjonowania nakolanników KneeGuard,
  • wygodny i łatwo dostępny uchwyt na nóż, 
  • masa praktycznych kieszeni i wygodne worki kieszeniowe,
  • skład materiału: 47% bawełna, 53% poliester; 251 g/m².
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.