Spodenki robocze ostrzegawcze Dassy Idaho
Spodenki robocze ostrzegawcze Dassy Idaho wykonane z wytrzymałego materiału o dobrej widoczności podczas warunków kiepskiej widoczności. Dodatkowe pasy odblaskowe z certyfikatem spełniają europejskie normy i gwarantują bezpieczeństwo.
Spodenki robocze ostrzegawcze Dassy Idaho cechy produktu:
- dwie przednie kieszenie
- dwie kieszenie tylne
- boczna kieszeń cargo
- kieszeń na miarkę,
- pętla na młotek,
- taśmy odblaskowe 60mm,
- potrójne szwy,
- nieregularnie szyty przód i tył dla lepszego dopasowania,
- regulacja w pasie,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- 65% poliester/35% bawełna, +/- 245 g/m²,
- kod produktu: 250084.
Temperatura rośnie a na dworze robi się ciemno? Spodenki Dassy Idaho to świetny wybór dla osób pracujących po zmierzchu, o poranku, lub w warunkach kiepskiej widoczności. Ostrzegawczy materiał jest widoczny z daleka w ciągu dnia, a odblaskowe 60 mm pasy doskonale poprawiają widoczność użytkownika po zmroku. Ten model spodenek jest polecany dla pracowników branży drogowej, budowlanej, porządkowej.
Spawdź inne modele spodenek roboczych odblaskowych w BalticBHP.
Połączenie materiałów
Syntetyczny
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...