Spodenki termoaktywne krótkie Snickers 9429
Spodenki termoaktywne krótkie Snickers 9429 cechy produktu:
- Technologia 37.5® – aktywne cząstki odprowadzają wilgoć i regulują mikroklimat przy skórze.
- Szybkoschnący materiał – schnie do 5 razy szybciej niż standardowe tkaniny.
- Ochrona przed zapachami – utrzymuje świeżość i ogranicza rozwój nieprzyjemnych zapachów.
- Bezszwowe – maksymalny komfort bez otarć.
- Elastyczny pas
- Oddychająca dzianina – połączenie poliamidu, poliestru 37.5 i elastanu.
- Skład: 58% poliamid, 40% poliester 37.5, 2% elastan
Popularne pytania na temat spodenki termoaktywne krótkie Snickers 9429:
Czy ten model boxerek jest odpowiedni na lato?
Tak, zapewniają chłodzenie i suchość nawet w upale, dobrze oddychają i odprowadzają wilgoć.
Czym różnią się od zwykłej bielizny?
Są bezszwowe dzięki czemu nie uwierają, nie uciskają i nie przeszkadzają w pracy. Bardzo dobra wentylacja w tym modelu bielizny wpływa na ograniczenie powstawania nieprzyjemnych zapachów oraz bakterii.
Czy można je prać w pralce?
Tak, w niskich temperaturach, bez płynów zmiękczających.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Snickers Workwear
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...