Spodnie robocze CAT Essential Cargo
Najniższa cena produktu 219,99 zł z dnia 18.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 219,99 zł z dnia 18.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 22 punktów o wartości 2,20 zł
Spodnie robocze CAT Essential Cargo to model zapewniający idealne połączenie funkcjonalności i dopasowania. Wyposażony jest w wiele praktycznych kieszeni, które znacznie ułatwiają pracę.
Cechy produktu:
- krój slim fit,
- kolana wzmocnione Cordurą,
- zapinane na suwak,
- gramatura: 245g/m2,
- materiał: 65% bawełny, 33% poliestru 2% spandexu,
- kod producenta 1810083-11110.
Spodnie robocze Caterpillar Essential Cargo to model o dopasowanym kroju. Wykonane są z wytrzymałej i elastycznej tkaniny. Wzmocnione na kolanach wytrzymałym i odpornym na uszkodzenia materiałem Cordura. Wyposażone są w wiele kieszeni o różnej wielkości. Ozdobione silikonową metką z logo na lewym udzie. Zapinane na suwak błyskawiczny.
Sprawdź inne dostępne w naszej ofercie spodnie robocze!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|