Spodnie robocze Snickers 6310 37.5® LiteWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze Snickers 6310 37.5® LiteWork to doskonałe rozwiązanie dla profesjonalistów pracujących w wysokich temperaturach, którzy potrzebują nie tylko komfortu, ale także funkcjonalności i wytrzymałości. Te lekkie spodnie robocze z workami kieszeniowymi łączą w sobie funkcjonalny krój z zaawansowaną technologią 37.5®, zapewniającą optymalną wentylację i chłód nawet w ciepłe letnie dni.
Spodnie robocze Snickers 6310 37.5® LiteWork cechy produktu:
- lekkie spodnie robocze z technologią 37.5®,
- szybkoschnące i oddychające,
- odprowadzają wilgoć i regulują temperaturę ciała,
- rozciągliwy panel ze stretchu w kroku,
- regulacja szerokości nogawek za pomocą elastycznej gumy,
- kieszenie na nakolanniki z wytrzymałego materiału Cordura®,
- kieszenie wzmocnione materiałem Cordura®.
- uchwyt na nóż, miarkę, ołówek,
- skład materiału: 45% poliester, 30% poliester 37.5®, 25% bawełna; 202 g/m2,
- kod produktu: 6310.
Sprawdź inne modele spodni roboczych w BalticBHP.
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Bluza robocza polarowa z kapturem Snickers 8058 AllroundWork
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers FlexiWork+ 6972 z odłączanymi workami kieszeniowymi
Często wybierane do tego produktu: