Termos ze stali nierdzewnej Esbit Majoris Vacuum Flask
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł
Termos z kolekcji Majoris to praktyczne akcesorium, które doskonale sprawdzi się zarówno w pracy, jak i podczas trekkingu, biwaków itp. Nowoczesny i praktyczny termos Esbit Majoris Vacuum Flask zapewni Twoim napojom odpowiednią temperaturę przez długi czas.
Termos ze stali nierdzewnej Esbit Majoris Vacuum Flask cechy produktu:
- oryginalny design,
- gumowa, antypoślizgowa stopka,
- wolny od szkodliwych związków chemicznych,
- dwuwarstwowa konstrukcja z przedziałem próżniowym,
- zgrabny i praktyczny kształt pozwalający na łatwe przechowywanie,
- doskonałe właściwości termiczne,
- zamknięcie w postaci wkręcanego korka,
- dwa kubki w zestawie,
- kod producenta: 750 ml - VF750TL, 1 l - VF1000TL.
Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/8 termos Esbit Majoris Vacuum Flask utrzyma zarówno wysoką, jak i niską temperaturę Twoich ulubionych napojów przez długi czas. Model o smukłej konstrukcji, która pozwala na łatwe przechowywanie. Wyposażony jest w kubek z tworzywa sztucznego oraz dwuścienną pokrywkę ze stali nierdzewnej, która także może być wykorzystana jako kubek. Dzięki temu z termosu mogą korzystać dwie osoby jednocześnie. Termos wyposażony jest w gumową stopkę, która zapewnia stabilność oraz chroni przed poślizgiem i uszkodzeniem powierzchni. Wyposażony w łatwy i praktyczny system zamknięcia „przekręć i wlej”. Esbit Majoris wyróżnia się na tle innych termosów na herbatę czy kawę za sprawą wyjątkowego designu. Kolor stali nierdzewnej, prosty kształt i subtelne logo producenta nadają mu nowoczesnego charakteru. Test producenta wykazał, że termos ten zachowuje optymalną temperaturę gorącego napoju nawet do 12 godzin! Wybierz termos marki Esbit i ciesz się aromatyczną kawą lub rozgrzewającą herbatą podczas długiego dnia pracy, górskich wędrówek i wszędzie tam, gdzie zechcesz.
Zobacz wszystkie produkty w kategorii termosy!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|