• Zatyczki do uszu na sznurku stopery Yato YT-7456
  • Nowy

Zatyczki do uszu na sznurku stopery Yato YT-7456

2,19 zł
Cena regularna: 2,19 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  0.22 punktów  o wartości  0,04 zł

Zatyczki do uszu na sznurku stopery Yato YT-7456 wykonane z antyalergicznego silikonu, chronią przed nadmiernym hałasem w środowisku pracy i zapewniają komfort oraz wygodę. Wielorazowe, połączone praktycznym sznurkiem łatwe w użytku i trudne w zgubieniu. Wstępnie uformowane w kształt jodełki nie wymagają rolowania palcami przed włożeniem do kanału słuchowego zwiększa bezpieczeństwo użytkowania i zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia kanałów słuchowych.

Zatyczki do uszu na sznurku stopery Yato YT-7456 cechy produktu:

  • tłumienie hałasu na poziomie SNR 32 dB - wysoki poziom tłumienia,
  • możliwość mycia pod bieżącą wodą,
  • stożkowy kształt, wstępnie uformowane, nie wymagają rolowania palcami,
  • sznurek pozwala na chwilowe zawieszenie zatyczek na szyi i zapobiega ich zgubieniu,
  • certyfikat EN-352,
  • kod produktu: YT-7456.
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.