Bluza robocza Snickers 2889
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 359,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 36 punktów o wartości 4,00 zł
Stylowa bluza robocza Snickers 2889 z kapturem to doskonały element wyposażenia dla każdego fana Snickers Workwear. Duże haftowane logo na piersi w kontrastowych kolorach.
Snickers bluza 2889 cechy produktu:
- wykonana z bawełny i poliestru,
- trwały i gruby materiał,
- niezwykle wysoka gramatura materiału 400 g/m2,
- duże widoczne logo Snickers na piersi,
- materiał poddany procesowi dekatyzacji dla utrzymania rozmiaru nawet po wielu praniach
- elastyczne ściągacze w pasie i na rękawach,
- pojemne kieszenie i kaptur chroniący przed zimnem,
- 80% bawełna, 20% poliester,
- kod producenta: 2889.
Snickers bluza 2889 z kapturem
Bluza z kapturem kultowej szwedzkiej marki odzieży roboczej Snickers. Wykonana z mieszanki bawełny i poliestru o bardzo wysokiej gramaturze aż 400 g/m2. Dwie duże kieszenie na wysokości bioder. Na piersi znajduje się duże, widoczne logo Snickers. Ściągany trokiem kaptur osłoni Cię przed wiatrem i zimnem. Elastyczne ściągacze na rękawach oraz w pasie dla dodatkowej ochrony przed chłodem oraz zwiększonej wygody użytkowania.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży ochronnej? Zajrzyj na nasz blog!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Kolekcja
- AllroundWork
- Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane