Buty robocze Albatros Voltage QL S1P
Nowa odsłona butów roboczych znanej marki Albatros. Model Voltage QL o klasie ochrony S3 to połączenie nowoczesnego, sportowego designu oraz doskonałej ochrony.
Cechy produktu:
- zapewniają maksymalną oddychalność,
- wykonane z oddychającej tkaniny tekstylnej,
- wzmocnione mikrofibrą i TPU,
- oddychająca wyściółka,
- podeszwa środkowa z PWR BEADS®,
- pozbawione elementów metalowych,
- kompozytowy podnosek oraz wkładka odporna na przebicie FAP®,
- odporne na poślizg oraz wysoką temperaturę do 300°C,
- spełniają wymagania norm S1P, ESD,
- kod producenta: 647670.
Męskie buty robocze Albatros Voltage QL wyróżnia nowoczesny, ciekawy design, który bez wątpienia przyciągnie wzrok innych. Wykonana w zaawansowanej technologii podeszwa środkowa z PWR BEADS® zapewnia doskonały zwrot energii na poziomie 58%, gwarantując wyjątkową amortyzację oraz komfort pracy przez cały dzień. Gumowa podeszwa zewnętrzna odporna jest na poślizg oraz krótkotrwałe działanie wysokiej temperatury do 300°C. Kompozytowy podnosek doskonale chroni przed uderzeniami, a odporna na przebicie podeszwa środkowa FAP gwarantuje większą wygodę, elastyczność, izolację, wchłanianie wilgoci, a także amortyzację wstrząsów. Model pozbawiony jest elementów metalowych. Wykonany z wyjątkowo oddychającej tkaniny tekstylnej ze wzmocnieniami z mikrofibry i TPU. Wyposażony dodatkowo w oddychającą, funkcjonalną wyściółkę, dzięki czemu półbuty robocze Albatros zapewniają maksymalną oddychalność.
Zobacz inne buty robocze S3 z naszej oferty!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
BOSafety
Sandały robocze z systemem BO Moz S1P
Często wybierane do tego produktu: