Buty robocze Base Franklin S1
Buty robocze Base Franklin S1 to prosty model buta ochronnego stworzony przez renomowaną włoską markę obuwia roboczego Base Protection. Model Franklin choć prosty i przystosowany do mniej wymagających prac, oferują dobrą wygodę noszenia oraz oddychalność dzięki otworom wentylacyjnym wzdłuż skórzanej cholewki. But spełnia wymogi normy EN 20345 w zakresie ochrony palców przed zgnieceniem.
Buty robocze Base Franklin S1 cechy produktu:
- wykonane ze skóry,
- klasa ochrony S1,
- stalowy podnosek ochronny,
- dwuwarstwowa podeszwa,
- część stykająca się z podłożem jest twarda i odporna na uszkodzenia,
- część od strony stopy jest miękka i zapewnia amortyzacje podczas chodzenia,
- technologie zastosowane w podeszwie Antifatigue AirTech + Tpu-Skin®,
- podeszwa antypoślizgowa w klasie SRC, odporna na paliwa, oleje,
- oddychająca i wygodna wyściółka wnętrz buta SmellStop,
- spełnia wymogi normy EU: EN 20345,
- kod produktu: B0105.
Sprawdź inne modele butów roboczych Base w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...