Buty robocze Sir Safety Exotic S1P cechy produktu:
- Metal-free – brak elementów metalowych w konstrukcji
- Podnosek z nano włókna szklanego – smukły, lekki i ergonomiczny
- Podeszwa środkowa NWT – elastyczna, ultralekka i odporna na przebicia
- Wyściółka 3D-TEX – oddychająca siateczka z wzmocnieniem w strefie pięty
- Wkładka Air-Mix – amortyzująca, wielowarstwowa, z wymienną konstrukcją
- Właściwości antystatyczne i przeciwpotne
- Podeszwa EVA Super Foam/CPU – wyjątkowo lekka i sprężysta
- Wzmocnienie w strefie palców i bezszwowy kołnierz sznurowania
- Język z ochroną przed brudem i pyłem
- Zgodność z normami: EN ISO 20345 S1PS SR oraz EN 61340
Nowoczesne buty robocze, które zadbają o Twoje bezpieczeństwo i komfort. Ultralekka konstrukcja i amortyzacja zapewniają wygodę nawet podczas długiego dnia pracy. Dzięki oddychającym materiałom stopy pozostają suche, a ergonomiczny kształt zmniejsza zmęczenie. Idealne do profesjonalnych zastosowań w wymagających warunkach.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Sir Safety System S.p.A.
Via dei Fornaciai 9
Assisi 06081
sir@sirsafety.com
To może Ci się jeszcze spodobać...