Buty robocze Sir Safety Seta Ultralight ostatnie sztuki
Ostatnie sztuki
Sir Safety Seta Ultralight S1P to lekkie i wygodne buty ochronne, stworzone z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i komforcie w miejscu pracy. Przeznaczone do użytku w suchych środowiskach, zgodne z normą S1P, oferują zaawansowaną ochronę przed urazami mechanicznymi i zapewniają odpowiednią wentylację dzięki przewiewnym materiałom.
Cechy produktu:
- Kategoria S1P: ochrona palców i pięt, odporność na przebicia podeszwy oraz właściwości antypoślizgowe.
- Podeszwa antypoślizgowa: wykonana z poliuretanu, zapewnia doskonałą przyczepność nawet na śliskich powierzchniach.
- Lekka konstrukcja: zapewnia komfort noszenia przez długie godziny bez uczucia zmęczenia.
- Oddychający materiał: wierzchnia część buta wykonana z siateczkowego materiału, który pozwala na odpowiednią cyrkulację powietrza, co zmniejsza potliwość stóp.
- Ochrona palców: stalowy podnosek, który chroni przed uderzeniami i zgnieceniami.
- Odporność na przebicia: specjalna wkładka antyprzebiciowa, która chroni stopy przed ostrymi przedmiotami.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...