Buty robocze Sir Tonga S3 BOA
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Sir Tonga S3 z systemem szybkiego wiązania to najnowszy model włoskiego producenta Sir Safety. Elastyczna podeszwa, system wsparcia stopy Responder oraz nowoczesny design to doskonałe połączenie włoskiego stylu i technologii.
Buty robocze Sir Safety Tonga S3 cechy produktu:
- nowoczesny i dynamiczny desing,
- aluminiowy podnosek ochronny,
- wkładka antyprzebiciowa z kompozytu,
- wykonane z wytrzymałej microfibry,
- system szybkiego wiązania - odpowiednik BOA,
- podeszwa z opatentowanym systemem Responder,
- zabezpieczona pięta,
- miękka i przewiewna podszewka z syntetycznej tkaniny doskonale odprowadza wilgoć,
- podeszwa antypoślizgowa SRC.
Buty robocze mają nie tylko być wygodne, wytrzymałe, ale i świetnie wyglądać? Buty Sir Safety mają te wszystkie cechy! Model Sir Safety Tonga to doskonały wybór dla miłośników odważnego stylu w pracy. Cholewka wykonana z wytrzymałej microfibry, a jej gładka powierzchnia ułatwia utrzymanie czystości buta. Opatentowany system Responder zastosowany w podeszwie i wkładce gwarantuje doskonałą amortyzacje i elastyczność podeszwy. W modelu Tonga zastosowano zakręcany system szybkiego wiązania, który znasz z innycha butów z wiązaniami BOA. Sir Safety Tonga S3 to wysokiej jakości obuwie ochronne, stworzone z myślą o zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa i komfortu w miejscach pracy, gdzie występują różnego rodzaju zagrożenia dla stóp. Tonga S3 jest jednym z najnowszych modeli oferowanych przez renomowaną markę Sir Safety, która specjalizuje się w produkcji profesjonalnych artykułów ochronnych.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: