Buty robocze wysokie Reebok X1 Adventure S3S
Buty robocze wysokie Reebok X1 Adventure S3S cechy produktu:
- Wysokie sportowe buty robocze z pełną ochroną stopy dzięki klasie ochronnej S3S - zgodnie z EN 20435.
- Podnosek: Kompozytowy, szeroki XTR® – 100% bez elementów metalowych
- Cholewka: Wytrzymała siatka z TPU, odporna na wodę
- Podszewka: Oddychająca siateczka nylonowa odprowadzająca wilgoć
- Wkładka: MemoryTech Massage 2.0 – formowalna pianka poliuretanowa
- Podeszwa środkowa: Floatride Energy Foam – ultralekka i sprężysta
- Podeszwa zewnętrzna: Gumowa z drobnym bieżnikiem – odporna na poślizg SR
- Osłona palców: Formowane TPU
- Bezpieczeństwo: S3S, HRO, PR, SR, ESD
- Ochrona ESD: Chronią przed wyładowaniami elektrostatycznymi
- Wkładka antyprzebiciowa z kompozytu, elastyczna.
- Normy: EN ISO 20345 – odporność na poślizg (na płytkach i stali z gliceryną)
FAQ – najczęściej zadawane pytania:
Czy Reebok X1 Adventure S3S są wodoodporne?
Cholewka wykonana jest z wytrzymałej siatki z TPU, buty są odporne na lekkie zachlapania wodą, ale nie są wodoszczelne.
Jakie klasy bezpieczeństwa spełniają buty Reebok X1 S3S?
Obuwie posiada certyfikaty S3S, HRO, PR, SR i ESD – zapewniając ochronę przed przebiciem, poślizgiem, wysoką temperaturą i wyładowaniami elektrostatycznymi.
Czy model Reebok X1 S3S Adventure ma jakieś elementy metalowe wyzwalające alarm wykrywacza metali?
Buty są w 100% pozbawione elementów metalowych, dotyczy to również wkładki antyprzebiciowej i podnoska.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Reebok
Warson Group, Inc.
Via Retrone 33/35/37
Altavilla Vicentina VI 36077
info@warsonbrands.com
To może Ci się jeszcze spodobać...