Buty robocze wysokie Skechers Trophus Letic S1P
Najważniejsze cechy techniczne butów roboczych Skechers Trophus Letic S1P:
- Stalowa osłona palców podnosek ochronny który spełnia normy EN ISO 20345-2011, zapewnia ochronę przed uderzeniami i zgniotem.
- Ochrona ESD – konstrukcja rozpraszająca ładunki elektrostatyczne.
- Odporna na przebicie wkładka Hi-Poly – zwiększa bezpieczeństwo w trudnych warunkach pracy.
- Certyfikacja – S1 P FO SRA ESD, co oznacza ochronę przed poślizgiem, odporność na oleje i właściwości antystatyczne.
- Cholewka z nubuku i siateczki – trwałość połączona z oddychalnością.
- Sznurowane – lepsze dopasowanie i stabilność.
- Dwuwarstwowa amortyzująca podeszwa środkowa – poprawia komfort noszenia.
- Amortyzująca warstwa o wysokości 3 cm na pięcie – dodatkowa stabilizacja.
- Logo Skechers® – elegancki, profesjonalny wygląd.
Te buty to idealne połączenie ochrony, wygody i wytrzymałości, zapewniające komfort pracy w wymagających warunkach.
Zobacz krótką prezentacje produktu Skechers Trophus Letic S1P
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRA - odporność na poślizg na podłożu ceramicznym pokrytym roztworem laurysiarczanu sodu
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...