Karabińczyk Nite Ize S-Biner MicroLock Aluminum
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Wysokiej jakości, solidny zestaw karabińczyków amerykańskiej marki Nite Ize, które doskonale sprawdzą się do organizacji oraz łączenia niewielkich przedmiotów. Waga jednego karabińczyka to jedyne 2 g.
Cechy produktu:
- szybkie i łatwe w obsłudze, obustronne zapięcie,
- blokada MicroLock®, która blokuje jednocześnie oba zamknięcia,
- solidna konstrukcja,
- jeden karabińczyk może zmieścić do trzech kluczy,
- wykonany z aluminium z zamkami ze stali nierdzewnej,
- waga jednego karabinka to 2 g,
- wymiary: 35,7 x 15,7 x 3,5 mm,
- kod producenta: 5 szt.: LSBMA-A2-5R7, 2 szt.: LSBMA-03-2R6.
Zestaw karabińczyków S-Biner MicroLock Aluminum znanej, amerykańskiej marki Nite Ize. Karabińczyki wyposażone są w prostą i wygodną w obsłudze blokadę zamknięcia MicroLock® z dźwignią typu „twist-to-lock”. Zapięcie jest obustronne, a blokada blokuje jednocześnie oba zamknięcia. Wykonany jest z aluminium z zamkami ze stali nierdzewnej. Niewielki rozmiar i waga karabińczyka sprawa, że idealnie sprawdzi się do organizacji oraz przypięcia przedmiotów o niedużym kształcie jak np. klucze.
Sprawdź też inne produkty Nite Ize dostępne w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: