Wygodne okulary ochronne Bolle Safety Rush + o sportowym fasonie. Produkt będzie stanowić dobrą ochronę w czasie pracy oraz podczas wszelkiego rodzaju aktywności w czasie wolnym, takich jak sporty rowerowe.
Okulary ochronne Bolle Safety Rush + cechy produktu:
- wykonane z poliwęglanu,
- powłoka Platinum®, chroniąca przed zarysowaniami i parowaniem,
- wyprofilowany, sylikonowy nosek,
- elastyczne zauszniki,
- antypoślizgowe wstawki z gumy TPE,
- klasa wytrzymałości wizjera: FT KN,
- klasa wytrzymałości ramki: FT,
- klasa optyczna: 1,
- filtry: przezroczyste: 2C-1,2, przyciemniane: 5-3,1,
- spełnia wymagania normy EN166, EN172,
- waga: 26g,
- kod producenta: przezroczyste: 13992, przyciemniane: 13993, żółte: 33236.
Okulary ochronne od francuskiego producenta Bolle. Wykonane są z solidnego poliwęglanu. Wizjer Curve 9 o grubości 2,2 mm. Soczewki posiadają specjalną powłokę Platinum®, która chroni przed zarysowaniami (anti-scratch) i przed nadmiernym parowaniem soczewek (anti-fog). Okulary wyposażone są w wyprofilowany nosek i elastyczne zauszniki, które można wymieniać. Antypoślizgowe wstawki z gumy TPE zabezpieczają przed zsuwaniem się okularów. Produkt spełnia wymagania normy EN166, EN172 . Kod producenta: przezroczyste: 13992, przyciemniane: 13993.
Zobacz wszystkie okulary ochronne w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: