Koszulka Dassy Alonso
Koszulka Dassy Alonso
Rozmiar: S-3XL
Materiał: 100% bawełna
Kolor: czarny
Koszulka Dassy Alonso do pracy jak i na co dzień
To znak rozpoznawczy marki. Wykonana ze 100% bawełny wygląda dobrze zarówno w pracy jak i na co dzień. Okrągły dekolt z prążkowanej dzianiny. Dodatkowo wzmocniony szew na ramieniu. Dwuwarstwowe szwy na karku, rękawie i na dole koszulki. Ta koszulka po prostu będzie Cię wyróżniać z tłumu dzięki sloganowi na koszulce "This body is not in danger". To motto idealnie komponuje się z jakością i walorami użytkowymi odzieży roboczej Dassy. Firma Dassy to jedna z wiodących marek na rynku europejskim. Cechuje się wysokogatunkowymi produktami, świetnym wykonaniem i bardzo modnym, indywidualnym wyglądem. Świetne wykonanie i nowoczesny designe spotykają się tutaj z przystępną ceną dla Twojej kieszeni. To funkcjonalna odzież robocza, która wyróżni Cię na tle pozostałych pracowników.
Koszulka Dassy Alonso cechy produktu:
- krótkie rękawy,
- okrągły kołnierzyk z dzianiny prążkowanej,
- wzmocnienia na ramieniu,
- dwa przeszycia na szyi i na dole,
- bawełna czesana - nie kulkuje się i nie mechaci.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Pytania
Chciałem dopytać o gramaturę materiału. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry, wg informacji podanej przez producenta to ok. 180 g/m2. Pozdrawiamy, załoga Baltic BHP!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: