Koszulka termoaktywna Portwest DX411 metro blue
Koszulka Portwest DX411 cechy produktu:
- Nowoczesny design z aktywnym dopasowaniem
- Wykonany z wysokiej jakości poliestru i polipropylenu
- Wyjątkowe powleczenie antybakteryjne jonami srebra
- Odprowadzanie wilgoci, chłodzenie i szybkie schnięcie
- Stylowe kontrastowe wykończenia
- Idealny do personalizacji odzieży korporacyjnej
- Dopasowanie Slim zapewniające komfort noszenia
- Dziany kołnierzyk dla klasycznego wyglądu
- Pętla na radiotelefon dla większej funkcjonalności
- Filtr 40+ UPF blokujący 98% promieni UV
- Wyjątkowo lekki materiał dla wygody przez cały dzień
- Ezeecool 100% siatka poliestrowa, 150 g/m²
Wybierz komfort i nowoczesny styl
Koszulka DX411 -to doskonały wybór dla aktywnych profesjonalistów, którzy cenią wygodę i funkcjonalność. Dzięki technologii odprowadzania wilgoci i antybakteryjnemu wykończeniu czujesz się świeżo przez cały dzień. Kontrastowe detale podkreślają nowoczesny styl, a filtr UPF 40+ zapewnia dodatkową ochronę. Idealny do pracy i personalizacji odzieży firmowej!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Portwest
Portwest Polska
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladz
obslugaklienta@portwest.com
To może Ci się jeszcze spodobać...