Kurtka zimowa Atlanta WJ-200 cechy produktu:
- Wodoodporność i wiatroodporność – wykonana z materiału Softshell (94% poliester, 6% spandex), który jest nieprzepuszczalny dla wody i wiatroszczelny.
- Oddychalność – materiał zapewnia oddychalność, co zapobiega przegrzewaniu i poceniu się podczas intensywnego wysiłku.
- Ocieplenie – kurtka posiada ocieplenie z sinteponu (100% poliester, 110 g/m²), które zapewnia ciepło w zimowych warunkach.
- Podszewka – polarowa podszewka (100% poliester, 200 g/m²) dla dodatkowego komfortu i ciepła.
- Kaptur – przestronny, regulowany, odpinany kaptur na zamek, umożliwiający dostosowanie do warunków atmosferycznych.
- Elementy odblaskowe – detale z materiału odblaskowego umieszczone na łokciach, w dolnej części pleców oraz na kapturze, zapewniające widoczność w trudnych warunkach oświetleniowych.
- Zamek błyskawiczny – zamek główny kurtki jest zabezpieczony listwą, co chroni przed wiatrem i wilgocią.
- Regulacja rękawów – elastyczne mankiety, które umożliwiają wygodę ruchów i nie ograniczają mobilności.
- Materiał – Softshell (94% poliester, 6% spandex) gwarantuje wygodę i elastyczność, nie ograniczając ruchów w trakcie pracy.
- Grubość materiału – gramatura 280 g/m², co zapewnia odpowiednią wytrzymałość oraz komfort termiczny.
Materiał:
- Główna tkanina: 94% poliester / 6% spandex (Softshell),
- Ocieplenie: Sintepon (100% poliester, 110 g/m²),
- Podszewka: Polar (100% poliester, 200 g/m²).
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...