Wygodne i proste okulary ochronne Bolle Safety BANDIDO o przyciemnianych soczewkach. Wysokiej jakości produkt francuskiej marki. Lekka konstrukcja zapewni komfort użytkowania. Idealne dla osób poszukujących nie tylko ochrony, ale także stylowego wyglądu w czasie pracy lub aktywności na świeżym powietrzu
Okulary ochronne Bolle Safety Bandido cechy produktu:
- wykonane z poliwęglanu,
- przyciemniana soczewka,
- klasa wytrzymałości wizjera: FT,
- klasa wytrzymałości ramki: FT,
- klasa optyczna: 1,
- filtry: 5-2,5,
- spełnia wymagania normy EN166, EN172,
- waga: 28g,
- kod producenta BANPSF.
Okulary Bolle Bandido przyciemniane zostały stworzone z myślą o ochronie oczu przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, a zarazem zapewnieniu wygody i funkcjonalności. Soczewki przyciemniane tego modelu doskonale chronią przed nadmiernym nasłonecznieniem, zapewniając jednocześnie wyraźną widoczność. Wykonane z wytrzymałego poliwęglanu, soczewki są odporne na uderzenia, chroniąc oczy przed potencjalnymi obrażeniami w przypadku upadków czy zderzeń. Dodatkowo, okulary spełniają normy bezpieczeństwa EN 166 i EN 172
Zobacz także inne okulary ochronne w ofercie Baltic BHP!
Przyciemniane
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: