Półbuty robocze Albatros Ultimate Impulse Low S1P ESD HRO SRA
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Model: Impulse Black Low / Impulse Olive Low
Kod produktu: 646720
Cholewka: trwała siatka 3D
Podszewka: oddychająca
Podeszwa: Dual Impulse - żaroodporna, antypoślizgowa, podeszwa środkowa z IMPULSE.FOAM ®
Podnosek: z włókna szklanego
Rodzaj zapięcia: sznurowane
Klasa ochrony: S1P
Kolor: czarny / khaki-czarny
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1P, SRA, ESD
Półbuty robocze Albatros Ultimate Impulse Black Low S1P ESD HRO SRA - zdobywca nagród
Okrzyknięte prawdziwym hitem w kategorii design, półbuty robocze Ultimate Impulse Black Low. Bardzo lekkie buty które designem przypominają buty sportowe znanych marek i modne w aktualnym sezonie sneakersy. Wyposażone w kevlarowy podnosek oraz wkładkę antyprzebiciową zapewniają ochronę na poziomie S1P. Oddychająca podszewka oraz cholewka pozwalają na wykorzystanie tych butów we wszelkiego rodzaju halach produkcyjnych i montażowych oraz w transporcie. Cały but jest pozbawiony elementów metalowych i spełnia normę ESD - but jest antyelektrostatyczny!
Cechy produktu:
- wykonane z oddychającego materiału,
- podnosek z włókna szklanego,
- wkładka antyprzebiciowa z włókna szklanego,
- właściwości antystatyczne,
- podeszwa zgodna z normą SRA,
- odporne na krótkie działanie wysokiej temperatury (do 300stopni).
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
HRO
SRA
Pytania
Czy to tak ma być że buty w tylnej części cały czas obcierają czy to wada konstrukcyjna?
Dzień dobry, ciężko nam odpowiedzieć na to pytanie. Często takie sytuacje wymagają rozchodzenia buta. W takich przypadkach zalecamy również podklejenie miejsca w którym but obciera wkładką sylikonową na kilka dni. Zazwyczaj takie niedogodności wynikają z indywidualnego kształtu stopy. Pozdrawiamy Zespół Balticbhp
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Półbuty robocze Solid Gear Tigris GTX AG Low S3 WR SRC
Często wybierane do tego produktu: