




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 36 punktów o wartości 4,00 zł
Model: Impulse Black Low / Impulse Olive Low
Kod produktu: 646720
Cholewka: trwała siatka 3D
Podszewka: oddychająca
Podeszwa: Dual Impulse - żaroodporna, antypoślizgowa, podeszwa środkowa z IMPULSE.FOAM ®
Podnosek: z włókna szklanego
Rodzaj zapięcia: sznurowane
Klasa ochrony: S1P
Kolor: czarny / khaki-czarny
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1P, SRA, ESD
Okrzyknięte prawdziwym hitem w kategorii design, półbuty robocze Ultimate Impulse Black Low. Bardzo lekkie buty które designem przypominają buty sportowe znanych marek i modne w aktualnym sezonie sneakersy. Wyposażone w kevlarowy podnosek oraz wkładkę antyprzebiciową zapewniają ochronę na poziomie S1P. Oddychająca podszewka oraz cholewka pozwalają na wykorzystanie tych butów we wszelkiego rodzaju halach produkcyjnych i montażowych oraz w transporcie. Cały but jest pozbawiony elementów metalowych i spełnia normę ESD - but jest antyelektrostatyczny!
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.