Buty bez podnoska Solid Gear Mondo Low O2
Buty bez podnoska Solid Gear Mondo Low O2 cechy produktu:
- Nowoczesny design: czysta, monochromatyczna kolorystyka łącząca jasne i ciemne odcienie z subtelnym wzorem
- Wytrzymała cholewka: wykonana z tkaniny CORDURA re/cor™ ripstop, odpornej na uszkodzenia
- System zapięcia BOA® Fit: szybkie i precyzyjne dopasowanie bez konieczności wiązania sznurówek
- Maksymalna przyczepność: podeszwa zewnętrzna z gumy Michelin®, odporna na oleje i poślizg
- Wysoki komfort: sprężysta pianka ETPU w podeszwie środkowej oraz ergonomiczna wkładka OrthoLite® Hybrid
- Bezpieczeństwo: spełnia normy EN ISO 20347:2022 O2, oferując odporność na śliskie powierzchnie (SR), oleje (FO) i wysokie temperatury (HRO)
- Ochrona ESD: zgodna z normą EN IEC 61340-5-1:2016, zabezpieczająca przed wyładowaniami elektrostatycznymi
- Kod produktu: SG16010.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Ostatnio przeglądane