Snickers koszulka z logo 2580
Model, którego nie może zabraknąć w szafie fana profesjonalnej odzieży roboczej. Snickers koszulka z logo 2580 to uniwersalna propozycja - koszulka robocza, która sprawdzi się też w czasie wolnym. Subtelne logo marki wyróżni Cię na tle innych, a komfortowy krój zapewni wygodę przez cały dzień.
Snickers koszulka z logo 2580 cechy produktu:
- ozdobiona dużym, wypukłym logo marki,
- naszywka Snickers Workwear na rękawku,
- komfortowy krój,
- bawełna o wysokiej gramaturze - trwała, ale oddychająca,
- materiał: 100% bawełny / 90% bawełny, 10% wiskoza (szara),
- kod producenta: 2580.
Snickers koszulka z logo 2580 - dla fanów marki
Koszulka do pracy, którą wykorzystasz także w czasie wolnym. Połączenie trwałego materiału, solidnego wykonania i nowoczesnego designu. Wypukłe logo Snickers Workwear nadaje tej koszulce niepowtarzalnego charakteru. Bawełniany t-shirt to podstawa codziennej garderoby, a naszym zdaniem koszulek roboczych nigdy za wiele. Ten model wyróżni Cię na tle innych, a co więcej - będzie wyglądał świetnie także z codziennymi ubraniami. Dla fanów Snickers Workwear marka przygotowała liczne propozycje ozdobione dużym logo, możesz dopasować bluzę, czapkę z daszkiem i skompletować swój strój na każdy dzień pracy.
Sprawdź również inne produkty Snickers Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: