Spodenki odblaskowe elastyczne Portwest DX446
Spodenki odblaskowe elastyczne Portwest DX446 wykonane z elastycznego materiału stretch 4X zapewniają komfort termiczny, pełną wygodę i swobodę ruchów oraz bezpieczeństwo w warunkach ograniczonej widoczności. Lekki i rozciągający się materiał główny pozwala swobodnie zmieniać pozycje podczas pracy, wchodzić po drabinie, kucać, klękać. Spodenki DX446 to również masa praktycznych kieszeni, w tym odpinane worki kieszeniowe by wszystkie niezbędne narzędzia i wyposażenie trzymać pod ręką. Ostrzegawczy, jaskrawy kolor w połączeniu z certyfikowanymi segmentowymi taśmami odblaskowymi gwarantują bezpieczeństwo podczas pracy.
Spodenki odblaskowe elastyczne Portwest DX446 cechy produktu:
- wykonane z wytrzymałej, elastycznej tkaniny Titanmill Pro Stretch, która gwarantuje pełną swobodę ruchów oraz wyjątkową odporność na przetarcia i uszkodzenia mechaniczne,
- tył spodenek jest uszyty wyżej by zapobiegać odsłanianiu pleców podczas kucania i klękania,
- odpinane na zamek worki kieszeniowe,
- wiele praktycznych kieszeni w tym kieszenie na narzędzia i telefon,
- dodatkowe kieszenie zapinane na zamki błyskawiczne pozwalają na bezpieczne przechowywanie dokumentów, czy cennych przedmiotów,
- spodenki DX446 wykonane są w kroju slim fit z profilowanymi nogawkami,
- pętla na młotek z boku spodni,
- potrójne szwy w nogawkach,
- kieszeń na telefon,
- certyfikat EN 20471 klasa 1,
- skład materiału głównego: Titanmill Pro Stretch: 92% Poliester, 8% Elastan,
- gramatura: 240g,
- kod produktu: DX446.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...