- Nowy

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 87 punktów o wartości 9,00 zł
Szorty robocze CAT Trade DWR Stretch to doskonała propozycja na lato. Jest to świetna alternatywa dla klasycznych spodenek, jak i długich spodni roboczych. Wyposażone są w wiele praktycznych kieszeni oraz zapewniają doskonałą wentylację i swobodę ruchów.
Wysokiej jakości spodenki robocze CAT Trade DWR Stretch to świetna propozycja na lato. Doskonale zastąpią klasyczne spodenki, jak i długie, nieoddychające spodnie robocze. Model niezwykle wygodny. Krój slim fit. Wyposażone w klin w kształcie rombu w kroku poprawiający wygodę oraz swobodę ruchu. Tylnie kieszenie nie są w pełni przyszyte do spodenek, dzięki czemu gwarantują lepszy komfort poruszania się. Spodenki robocze wyposażone są także w naszywane kieszonki boczne, kieszeń boczną typu cargo z bezpiecznym zamknięciem oraz zapinaną na rzep kieszeń na telefon. Na biodrze po prawej stronie znajduje się funkcjonalna pętla, a z tyłu szeroka szlufka, która ozdobiona jest silikonowym logiem marki CAT. Szorty robocze mają silikonowe logo producenta oraz nit Cat Yellow na kieszeni. Doskonale sprawdzą się w ciepłe dni, jak i przez cały rok do pracy w pomieszczeniach.
Sprawdź też inne dostępne spodenki robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane