Buty robocze Jalas Exalter 9925 to wentylowany model klasycznego modelu obuwia roboczego marki Jallas z serii Exalter. Zaprojektowany z myślą o wymagających użytkownikach, mocny model na podeszwie Vibram, z szybkim wiązaniem BOA. Doskonały, wszechstronny but o typowej skandynawskiej konstrukcji.
Buty robocze Jalas Exalter 9925 BOA cechy produktu:
- podnosek ochronny i wykładka antyprzebiciowa (klasa ochrony S3),
- cholewka z wytrzymałej mikrofibry,
- duże otwory wentylacyjne po bokach zabezpieczone siatką,
- wytrzymała, gumowa podeszwa Vibram o doskonałej przyczepności,
- system szybkiego wiązania BOA Fit System z dożywotnią gwarancją,
- aluminiowy, lekkie podnosek,
- elastyczna wkładka antyprzebiciowa w podeszwie,
- zaawansowana technicznie wkładka z materiału PORON® XRD™,
- absorbcja wstrząsów dzięki systemowi Ergothan,
- właściwości antystatyczne,
- norma ESD,
- podeszwa odporna na ciepło (certyfikat HRO),
- podeszwa odporna na poślizgi w klasie SRC,
- środkowa część podeszwy z systemem stabilizacji do pracy na drabinie,
- dobrze zabezpieczony przód buta z dodatkowym otokiem ochronnym,
- norma europejska EN 20345,
- kod produktu: 9925.
Zobacz krótki film z prezentacją produktu Jalas Exalter 9925
Sprawdź inne modele butów roboczych w Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: