Buty robocze Steel Blue Southern Cross S3
Buty robocze Steel Blue Southern Cross S3 cechy produktu:
- Materiał: Wykonane z najwyższej jakości wodoodpornej skóry nubukowej, pozyskiwanej etycznie od członków Leather Working Group (LWG).
- Podszewka Baltico®: Miękki, odporny na ścieranie materiał hydrofobowy, który skutecznie odprowadza wilgoć, utrzymując stopę chłodną i suchą.
- Wkładka Ortho Rebound®: Opatentowana wkładka z poliuretanu redukuje zmęczenie stóp, zachowuje swój kształt i wspiera stopę na całej długości. Dodatkowo jest przeciwgrzybiczna i skutecznie pochłania wilgoć.
- Wkładki Poron®: Umieszczone strategicznie pod kluczowymi punktami obciążenia stopy, zapewniają amortyzację, a technologia Trisole® Comfort jest uznawana za wzorzec w butach ochronnych.
- Wytrzymała podeszwa nitrylowa: Charakteryzuje się wysoką odpornością na ścieranie i temperatury do 300°C, co zwiększa trwałość obuwia.
- Antystatyczność: Buty rozpraszają ładunki elektrostatyczne, chroniąc przed ich nagromadzeniem.
- Bump Cap: Dodatkowa osłona z poliuretanu w przedniej części buta zabezpiecza palce i wydłuża żywotność obuwia.
- Spełnianie norm bezpieczeństwa: Buty są zgodne z międzynarodowymi normami EN ISO 20345, ASTM F2413 oraz NZS 2210.3, co gwarantuje wysokie standardy ochrony.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...