Buty robocze Puma Rio Mid S3
Puma Rio Mid S3 to doskonały przykład butów roboczych które wyglądają jak zwykłe buty sportowe. Świetna kolorystyka i design znany z codziennych modeli Pumy pozwala na połączenie bezpieczeństwa jakie dają buty S3 oraz dobrego stylu w pracy.
Buty robocze Puma Rio Mid S3 cechy produktu:
- klasa ochrony S3,
- aluminiowy lekki podnosek,
- elastyczna, tekstylna wkładka antyprzebiciowa,
- system HeelTec support wspomagający amortyzacje,
- wykonane z hydrofobowej skóry,
- oddychająca wyściółka wewnątrz BreathActive,
- miękka wkładka wewnętrzna evercushion® pro,
- podeszwa z serii METRO PROTECT,
- norma EN 20345 S3,
- podeszwa antypoślizgowa SRC,
- kod produktu: 632250256.
Sprawdź wygodę jaką oferują buty robocze Puma z serii METRO PROTECT. Wzorowane na obuwiu piłkarskim i sportowym, z doskonałą amortyzacją i przyczepnością do podłoża. Wytrzymały otok z tworzywa sztucznego chroni podnosek i cholewkę buta szczególnie podczas pracy na kolanach. System ldCELL ukryty w podeszwie odciąża stawy i kręgosłup podczas chodzenia. Lekki, aluminiowy podnosek gwarantuje niską wagę buta. Elastyczna, tekstylna wkładka antyprzebiciowa w podeszwie znacznie zwiększa komfort użytkowania i poprawia możliwości pracy w pozycji klęczącej. Ten model został zaprojektowany do prac produkcyjnych, magazynowych, transportowych.
Sprawdź pozostałe modele butów roboczych Puma w ofercie BalticBHP.
Skóra
Syntetyczny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Buty robocze niskie Solid Gear Atlas S3 SRC
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Phoenix GTX S3 SRC WR HRO
Często wybierane do tego produktu: