Buty robocze wysokie Engelbert Strauss Augsburg S3
Wysokie buty robocze Engelbert Strauss Augsburg S3 to solidne i funkcjonalne obuwie ochronne, które spełnia normy EN ISO 20345:2011, a jego właściwości są porównywalne do nowej klasy ochrony S7. Zapewniają doskonałą ochronę w trudnych warunkach dzięki innowacyjnym technologiom, takim jak membrana dryplexx® oraz trwałe materiały, które gwarantują wodoodporność, wiatroszczelność i oddychalność.
Buty robocze wysokie Engelbert Strauss Augsburg S3:
- Certyfikat EN ISO 20345:2011 S3 – spełnia wysokie standardy ochrony z elementami, które można porównać z przyszłą normą S7.
- Wodoodporność i oddychalność – membrana dryplexx® zapewnia doskonałą ochronę przed wodą i wiatrem, jednocześnie pozwalając stopom oddychać.
- Wytrzymałe materiały – cholewka wykonana z miękkiej skóry oraz wzmocniona odpornymi na przetarcia wstawkami z CORDURA®.
- Stalowy podnosek i stalowa wkładka – zapewniają niezawodną ochronę przed uderzeniami i przebiciami.
- Antystatyczne wkładki z możliwością prania – wyjmowane, co ułatwia ich czyszczenie i dbałość o higienę.
- System amortyzacji – w okolicy pięty zastosowano specjalny absorber wstrząsów, który chroni stawy, więzadła i ścięgna przed przeciążeniem.
- Odporność na ciepło i paliwa – podeszwa z odpornością na temperatury do 170°C, antypoślizgowa (SRC) i antystatyczna, zapewnia stabilność na różnych nawierzchniach.
- Odblaskowe elementy – zwiększają widoczność i bezpieczeństwo w słabych warunkach oświetleniowych.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...