Sandały robocze BASE JUDO S1P
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Wysokiej klasy sandały robocze BASE JUDO S1P idealnie sprawdzą się do pracy w ciepłe dni. Buty robocze wyposażone są w antypoślizgowe podeszwy, kompozytowy podnosek oraz wkładkę odporną na przebicie, dzięki czemu zapewnią wysoką ochronę. Dodatkowo wysoko oddychaly materiał o właściwościach antybakteryjnych zapewni wysoki komfort.
Cechy produktu:
- wykonane z porządnego, oddychającego materiału,
- posiadają kompozytowy podnosek oraz wkładkę antyprzebiciową,
- profilowane, wymienne wkładki,
- amortyzacją pod piętą,
- podeszwa antypoślizgowa odporna na działanie paliwa i oleju,
- mają właściwości antystatyczne,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011, S1P, ESD, SRC,
- kod producenta B0698
Sandały robocze BASE JUDO S1P - włoski styl, światowa technologia
Sandały robocze BASE JUDO S1P wykonane są z bardzo lekkiego materiału. Zastosowana podszewka 3D HiTech gwarantuje wysoką przewiewność oraz zapobiega rozwojowi bakterii i grzybów w bucie. Podszewka ta niweluje przykre zapachy oraz sprawia, że Twoje stopy pozostaną zdrowe. Zastosowane wysokiej jakości rzepy zapewnią świetne dopasowanie oraz łatwe zakładanie. Sandały robocze wyposażone są w kompozytowy podnosek ochronny oraz wkładkę antyprzebiciową. Wyściełany zapiętek zwiększa komfort i zapobiega kontuzji ścięgna. W modelu tym zastawano lekką podeszwę z połączenia PU i TPU, która zapobiega zmęczeniu.
Zobacz wszystkie sandały robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: