Sandały robocze Monitor Sniper S1P
Monitor Sniper S1P to doskonałe sandały robocze z maksymalną wentylacją stopy i wiązaniem BOA. Model Sniper to nie tylko stylowy dodatek do stroju roboczego, ale przede wszystkim solidna ochrona dla stóp w trudnych warunkach pracy.
Monitor Sniper S1P cechy produktu:
- cholewka wykonana z wytrzymałej mikrofibry,
- wierzch buta wykonany z przewiewnej siatki,
- doskonała amortyzacja podczas chodzenia dzięki nowemu systemowi Rebound,
- maksymalna wentylacja dzięki dużym wycięciom,
- właściwości antystatyczne ESD,
- podnosek typu wide fit - szeroki,
- niemetalowa wkładka antyprzebiciowa,
- kompozytowy podnosek,
- szybki i wygodny system wiązania BOA,
- certyfikat EN ISO 20345:2011 S1P SRC ESD,
- kod producenta: Sniper.
Monitor Sniper S1P zostały zaprojektowane z myślą o najwyższym poziomie bezpieczeństwa i komfortu. Certyfikowane dla normy EN 20345 - S1P posiadają podnosek ochronny i wkładkę chroniącą stopę przed przebiciem gwoździem, czy innym ostrym przedmiotem, a to wszystko bez elementów metalowych. Antypoślizgowa podeszwa SRC zapewnia stabilność na różnych powierzchniach, jest odporna na oleje, smary i produkty ropopochodne. Podnosek wykonany jest w technologii Wide Fit co oznacza, że jest odpowiedni dla osób o szerokiej stopie. Warto wspomnieć również o rewelacyjnym systemie wiązania buta BOA fit system, na który producent udziela dożywotniej gwarancji. Model polecany głównie do pracy w magazynie i przemyśle.
Sprawdź inne sandały robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: