Skarpety wełniane Snickers 9206 2-pak
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Funkcjonalne skarpety Snickers 9206 ze wzmocnieniami z Cordury i dużą zawartością wełny merino zapewnią ciepło nawet w trudnych warunkach.
Skarpety o zwiększonej wytrzymałości, wyposażone we wzmocnienia z Cordury w obszarze palców i pięty. Dzianina z dużą zawartością wełny merynosów nie tylko zapewnia komfort termiczny, ale także odprowadza pot i wilgoć oraz nie chłonie nieprzyjemnych zapachów. Zaawansowany technologicznie materiał ze wstawkami o strukturze siatki i kanalikami powietrznymi wspomaga cyrkulację powietrza, dając uczucie suchej skóry. Wewnętrzna warstwa skarpet wykonana z dzianiny frotte dla większej wygody użytkowania. Skarpety wykończone ściągaczem. Produkt spełnia wymogi certyfikatu OEKO-TEX Standard 100. Opakowanie zawiera 2 pary skarpet.
Skarpety wełniane Snickers 9206 2-pak cechy produktu:
- duża zawartość wełny merino,
- wzmocnienia z Cordury w obszarze palców i pięty,
- wstawki o strukturze siatki i kanaliki powietrzne dla lepszej wentylacji,
- odprowadzają pot i wilgoć,
- nie chłoną nieprzyjemnych zapachów,
- wewnątrz warstwa frotte,
- wykończone ściągaczem,
- 2 pary w opakowaniu,
- kod producenta: 9206,
- skład: 36% poliamid, 19% wełna merino, 19% akryl, 15% polipropylen, 7% Cordura, 4% elastan.
Zobacz wszystkie propozycje w kategorii bielizna!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza zimowa Snickers 1158 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: