Spodenki robocze Dassy Bionic cechy techniczne:
- Worki kieszeniowe wzmocnione Cordura® – kieszenie narzędziowe z pętlami
- Wielofunkcyjna szlufka na pasek
- 2 kieszenie przednie
- 2 otwarte kieszenie tylne
- Kieszeń na nogawce
- Kieszeń na miarkę
- Kieszeń na nóż użytkowy
- Przycisk do mocowania noża
- Kieszeń na telefon komórkowy
- Odczepiany uchwyt na identyfikator
- Bezpieczna kieszeń na zamek
- Regulowana tylna gumka – dla lepszego dopasowania
- Obniżony stan – zwiększony komfort noszenia
- Potrójne szwy – zwiększona trwałość
- Dopasowany krój
- Kontrastowe szwy
- Ukryty guzik i zamek błyskawiczny – zapobiega zahaczaniu
- PESCO 63 – 65% poliester, 35% bawełna, +/- 250 g/m²
- Wzmocnienia: nylon Cordura®
- Tkanina hydrofobowa - woda nie wsiąka w materiał
- Materiał stretch mechaniczny
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...