Spodnie robocze Snickers RuffWork 6203
Spodnie robocze Snickers RuffWork 6203 cechy produktu:
- Wzmocniona ochrona kolan – system KneeGuard Pro z powiększonymi zakładkami utrzymuje nakolanniki w idealnej pozycji, zwiększając bezpieczeństwo i komfort pracy.
- Materiał Cordura® 1000 – zastosowany w strefach najbardziej narażonych na przetarcia, gwarantuje trwałość i odporność na zużycie.
- Nowoczesny, dopasowany krój – profilowane nogawki i elastyczny klin w kroku zapewniają swobodę ruchów nawet podczas intensywnej pracy.
- System wentylacji Air Flow™ – umieszczony z tyłu kolan, poprawia cyrkulację powietrza i komfort termiczny podczas długiego użytkowania.
- Wytrzymała tkanina Dobby Pro+ – miękka, ale wyjątkowo odporna na przetarcia i rozdarcia, zaprojektowana do ciężkich warunków pracy.
- Funkcjonalne kieszenie robocze – worki kieszeniowe, kieszenie ukośne, narzędziowa i cargo zapewniają szybki dostęp do niezbędnych akcesoriów.
- Uchwyt na identyfikator – odpinany, praktyczny element przydatny w środowiskach z kontrolą dostępu lub identyfikacją pracowników.
- Komfort przy pracy na kolanach – elastyczne wstawki i przemyślana konstrukcja zwiększają ergonomię i zmniejszają zmęczenie nóg.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: