Buty robocze Base Protection Sydney S1P
Buty robocze Base Protection Sydney S1P z nowej kolekcji Run@Work są idealnym połączeniem zaawansowanej technologii ochronnej oraz komfortu noszenia. Te innowacyjne buty zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wygodzie użytkowników oraz dobrej oddychalności obuwia. Wykonane z technicznej tkaniny, która dobrze oddycha i odprowadza wilgoć. Wiele nowych technologii, doskonały design i niezrównana wygoda, to coś co z pewnością wyróżnia buty z kolekcji Run@Work.
Buty robocze Base Protection Sydney S1P cechy produktu:
- nowa kolekcja Run@Work, inspirowana obuwiem sportowym,
- klasa ochrony S1P, zabezpieczenie stopy przed przebiciem oraz zabezpieczenie palców,
- wykonane z technicznej, oddychającej tkaniny,
- antyzapachowa i antybakteryjna wyściółka buta SmellStop,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa w podeszwie Fresh'n Flex Plus Super Light,
- lekki, kompozytowy podnosek ochronny SlimCap o grubości zaledwie 6,5 mm,
- amortyzująca i antyzmęczeniowa podeszwa AirTech+Tpu-Skin,
- podeszwa odporna na oleje, smary, paliwo,
- właściwości antystatyczne,
- norma ESD,
- obuwie bez elementów metalowych,
- norma i certyfikat bezpieczeństwa EN 20345,
- waga: 490g,
- kod produktu: B1704C.
Sprawdź inne modele butów roboczych Base Protection w ofercie balticbhp.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Albatros
Półbuty robocze Albatros Ultimate Impulse Low S1P ESD HRO SRA
Często wybierane do tego produktu: