Buty robocze Engelbert Strauss Sirius S1 cechy produktu:
- Norma EN ISO 20345:2022 S1 – stalowy podnosek, bez wkładki antyprzebiciowej.
- Sportowy wygląd typu sneakers.
- Lekka konstrukcja – ok. 530 g (rozmiar 42).
- Cholewka z oddychającego materiału tekstylnego.
- Bez elementów skórzanych.
- Wyściółka tekstylna z wzmocnieniem z mikrofibry w pięcie – zapewnia dodatkową stabilność i trwałość wnętrza buta.
- Podeszwa z gumy i EVA – antypoślizgowa (SRC), antystatyczna, odporna na paliwa (FO) i temperaturę do ok. 150°C.
- Kod produktu: 93895, 93890.
FAQ – Najczęstsze pytania o buty robocze Engelbert Strauss Sirius S1:
Czy buty Sirius S1 są zgodne z aktualnymi normami?
Tak, spełniają normę EN ISO 20345:2022 w klasie S1 i posiadają stalowy podnosek ochronny.
Jakie są właściwości podeszwy w modelu Sirius?
Podeszwa gumowo-EVA jest antypoślizgowa, odporna na paliwa (FO), antystatyczna oraz wytrzymuje kontakt z temperaturą do 150°C.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Engelbert Strauss
Engelbert Strauss GmbH & Co. KG
Frankfurter Straße 98 - 108
Biebergemünd 63599
info@strauss.de
To może Ci się jeszcze spodobać...