Buty robocze wysokie Solid Gear Apollo S3 SRC
Wykonane z wysokiej jakości skóry licowej trzewiki robocze o klasie ochrony S3 świetnie sprawdzą się podczas pracy w trudnych warunkach, zapewniając ochronę przed urazami. Podeszwa antyposlizgowa Vibram® zapewnia przyczepność na nierównych i śliskich powierzchniach.
Buty robocze wysokie Solid Gear Apollo S3 SRC cechy produktu:
- wykonane ze skóry licowej klasy premium,
- zapewniają oddychalność i wodoodporność,
- antypoślizgowa podeszwa Vibram® TPU,
- bieżnik podeszwy samoczyszczący i niebrudzący,
- wewnętrzna wyściółka buta wykonana z oddychającego materiału 3D,
- szeroki przód z dużą ilością miejsca na palce,
- podnosek z włókna szklanego,
- wkładka antyprzebiciowa,
- wkładka wewnętrzna z opatentowanego materiału Poron®,
- zgodne z normami EN ISO 20345:2011 S3, SRC,
- przy odpowiedniej impregnacji oraz woskowaniu właściwości wodoodporne,
- kod producenta SG74002.
Buty robocze wysokie Solid Gear Apollo to obuwie ochronne klasy S3 wykonane w najnowszej technologii zapewniającej trwałość, niską wagę i komfort. Wyposażone są w podnosek z włókna szklanego oraz wkładkę antyprzebiciową zapewniającą lepszą ochronę palców. Zastosowana w tym modelu podeszwa Vibram® TPU gwarantuje odporność na oleje oraz zapobiega poślizgom na lodzie i śniegu. Trzewiki robocze wyposażone są we wkładki z podkładkami z materiału Poron®, który nie odkształca się nawet przy długim użytkowaniu. Wkładki są ponadto perforowane co poprawia oddychalność. Dodatkowo wysokiej jakości skóra licowa klasy premium zabezpiecza przed wodą oraz ułatwia wentylację. Buty Apollo spełniają wymogi normy EN ISO 20345:2011 S3, SRC.
Zobacz inne buty robocze zimowe dostępne w ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...