Buty robocze Caterpillar Framework S3 cechy produktu:
- Materiał cholewki: Wodoodporna skóra licowa – odporność na wilgoć i brud.
- Wyściółka: Nylonowa siateczka – zapewnia wentylację i komfort użytkowania.
- Wkładka: Pianka EVA – amortyzacja wstrząsów i wygoda podczas chodzenia.
- Ochrona stóp: Stalowy nosek – zabezpiecza przed urazami mechanicznymi.
- Podeszwa zewnętrzna: guma.
- Odporność na temperaturę: Certyfikat HRO – wytrzymałość na działanie temperatur do 300°C.
- Antypoślizgowość: Certyfikat SRA – zwiększone bezpieczeństwo na mokrych i nierównych powierzchniach.
- Klasa ochrony: S3 – wysoka odporność na czynniki mechaniczne, wilgoć i poślizgi.
- Zastosowanie: Idealne do pracy w trudnych warunkach, takich jak budowa czy przemysł.
- Certyfikat EN 20435.
- Kod produktu: P722602, P722603.
SRA
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Orbico Sp. z o.o
Salsy 2
02-823 Warszawa
gpsr.pl@orbico.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Buty robocze wysokie Engelbert Strauss Augsburg S3
BOSafety
Buty robocze z systemem BO Marsel S1P
Często wybierane do tego produktu: