Buty robocze Red Wing 3222 Petro King
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers 6241 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Carhartt
Bluza robocza z kapturem Carhartt K121 MIDWEIGHT HOODED SWEATSHIRT
Buty robocze Red Wing 3222 Petro King cechy produktu:
- Wykonane z gładkiej i wytrzymałej skóry licowej.
- Wyposażone w boczny zamek ułatwiający zakładanie i zdejmowanie butów.
- Podnosek zabezpieczony dodatkowym gumowym otokiem.
- Niemetalowy, wykonany z włókna szklanego podnosek ochronny.
- Pełna ochrona stopy dzięki technologii ForceGuard™ oraz ComfortGard.
- Izolacja terminczna od ciepła i zimna.
- Elastyczna wkładka antyprzebiciowa zabezpieczająca stopę od spodu.
- Podeszwa środkowa: poliuretanowa, zapewniająca amortyzację i stabilność.
- Podeszwa zewnętrzna: gumowa, TradeMax, o wysokiej przyczepności do różnych nawierzchni.
- Certyfikaty: EN ISO 20345:2011 SB P GRO SRC E FO WRU.
- Kod produktu: Red Wing 3222.
Produkt factory second - może posiadać drobne skazy lub błędy produkcyjne jak np. nieprecyzyjnie nalana guma na podnosku.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: