• Nowy
Nite Ize

Karabińczyki Nite Ize S-Biner SlideLock Aluminum Combo (3 szt.)

59,99 zł
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 10

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 18 punktów o wartości 2,00 zł

Zestaw 3 karabińczyków różnej wielkości S-Biner SlideLock Aluminum Combo od znanego, amerykańskiego producenta Nite Ize. Karabinki wyposażone są w obustronne zapięcie, które gwarantuje bardzo szybkie i proste użycie.

Cechy produktu:

  • szybkie i łatwe zapięcie z blokadą,
  • wykonane z wysokiej jakości aluminium,
  • rozmiar #2 - wymiary: 23 x 50 x 10 mm, waga: 4 g,
  • rozmiar #3 - wymiary: 31 x 68 x 11 mm, waga: 9 g,
  • rozmiar #4 -  wymiary: 42 x 91 x 14 mm, waga: 19 g,
  • kod producenta: LSBA234-A1-R6.

Zestaw 3 karabińczyków S-Biner SlideLock Aluminum Nite Ize o różnej wielkości. Karabinki wykonane z wysokiej jakości aluminium. Wyposażone są w szybkie i łatwe zapięcie z blokadą chroniącą przed samoistnym otwarciem. Świetnie nadają się do mocowania małych, jak i większych rzeczy. Doskonale sprawdzą się w zabezpieczeniu akcesoriów przed zgubieniem.

Sprawdź też inne produkty z kategorii Akcesoria warsztatowe!

Szczegóły Produktu

094664049239
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.