Okulary ochronne Bolle Contour Metal
Bolle Safety

Okulary ochronne Bolle Contour Metal

79,99 zł

Najniższa cena produktu 79,99 zł z dnia 24.02.2024

Kolor
  • Przyciemniany
Ilość

  Wyprzedany - w oczekiwaniu na dostawę

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł

Okulary ochronne Bolle Contour Metal Safety to solidne i stylowe okulary zaprojektowane specjalnie do ochrony oczu w trudnych warunkach pracy. Wykonane z wysokiej jakości metalu okulary łączą w sobie niezawodną ochronę, trwałość i komfort noszenia.

Okulary ochronne Bolle Contour Metal cechy produktu:

  • oprawka i zauszniki wykonane z metalu bez dodatku niklu,
  • zauszniki pokryte elastycznym TPE,
  • soczewki ze wzmocnionego poliwęglanu,
  • szeroki panoramiczny wizjer,
  • powłoka zapobiegająca zarysowaniom,
  • powłoka zapobiegająca parowaniu,
  • filtr UV, 
  • certyfikat EN 166,
  • certyfikat en 172,
  • wizjer Curve 8 o grubości 1,8 mm,
  • w zestawie z okularami etui z mikrofibry ETUIFS,
  • kod produktu: CONTMPSF.

Sprawdź pozostałe okulary ochronne marki Bolle.

Szczegóły Produktu

Bolle Safety
3660740003784

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl