Okulary ochronne Bolle IRI-S
Bolle Safety

Okulary ochronne Bolle IRI-S

64,99 zł

Najniższa cena produktu 64,99 zł z dnia 24.02.2024

Kolor
  • Przyciemniany
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 1,00 zł

Okulary ochronne Bolle IRI-S przyciemniane to wysokiej jakości, innowacyjne okulary ochronne, które zapewniają nie tylko niezawodną ochronę oczu, ale także doskonałą wygodę i styl. Są one idealne dla osób pracujących w różnych dziedzinach, takich jak budownictwo, przemysł, warsztaty, czy nawet sporty ekstremalne.

Okulary ochronne Bolle IRI-S cechy produktu:

  • regulowane zauszniki i nosek,
  • panoramiczny wizjer Curve 10,
  • powłoka przeciw zarysowaniom Platinum®,
  • powłoka zapobiegająca parowaniu,
  • spełnia wymogi normy EN166,
  • spełnia wymogi normy EN172,
  • waga 27g,
  • silikonowy nosek B-Flex,
  • kąt zauszników jest regulowany w pięciu zakresach,
  • nylonowy pasek CORDC do wieszania okularów,
  • kod producenta: IRIPSF.

Okulary ochronne Bolle IRI-S przyciemniane to doskonałe połączenie niezawodnej ochrony oczu, wygody noszenia oraz stylowego wyglądu. Są one idealne dla profesjonalistów, którzy cenią sobie jakość, funkcjonalność i atrakcyjny design w jednym produkcie.

Sprawdź pozostałe produkty Bolle

Szczegóły Produktu

Bolle Safety
3660740000271

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl