Okulary ochronne Uvex I-Works
Uvex

Okulary ochronne Uvex I-Works

39,99 zł
44,99 zł
-12%

Najniższa cena produktu 39,99 zł z dnia 17.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 39,99 zł z dnia 17.04.2024

Kolor
  • Bezbarwny
Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów o wartości 0,40 zł

Lekkie okulary ochronne Uvex I-Works z panoramiczną soczewką zapewniają komfort użytkowania nawet podczas wielogodzinnej pracy.

Okulary ochronne Uvex I-Works cechy produktu:

  • bezbarwna soczewka z poliwęglanu,
  • klasa optyczna 1,
  • ochrona przed uderzeniami - F,
  • ochrona przed szkodliwym promieniowaniem UV,
  • bez elementów metalowych,
  • powłoka chroniąca przed parowaniem i zarysowaniami,
  • sportowy design,
  • spełniają wymagania normy EN 166.

Okulary Uvex z bezbarwną soczewką wykonaną z poliwęglanu, przeznaczone do wszechstronnego użytku. Klasa optyczna 1, zapewniają ochronę przed uderzeniami (F) oraz promieniowaniem UVA, UVB i UVC. Wykonane bez elementów metalowych, wyposażone w niezwykle komfortowe zauszniki chroniące przed ześlizgiwaniem się okularów. Końce zauszników z otworem pozwalającym na zamocowanie sznurka. Dzięki powłoce supravision excellence okulary są zabezpieczone przed parowaniem wewnątrz oraz zarysowaniami po zewnętrznej stronie soczewek. To wysokiej jakości produkt, który zapewni optymalny poziom ochrony, a jednocześnie wyróżnia się atrakcyjnym, sportowym designem. Model I-Works spełnia wymagania normy EN 166.

Zobacz wszystkie okulary ochronne w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

Uvex
4031101598772

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl