Spodnie robocze Snickers 6956 Denim FlexiWork+
Najniższa cena produktu 669,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 669,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 67 punktów o wartości 6,70 zł
Spodnie robocze Snickers 6956 Denim FlexiWork+ to doskonały wybór dla osób, które poszukują trwałych, wygodnych i funkcjonalnych spodni do pracy. Wykonane z wysokiej jakości denimu, te spodnie zapewniają nie tylko wytrzymałość, ale także stylowy wygląd.
Spodnie robocze Snickers 6956 Denim FlexiWork+ cechy produktu:
- krój slim fit,
- wysokiej jakości elastyczny materiał denim,
- kieszenie na nakolanniki z systemem KneeGuard®,
- wzmocnienia na kolanach z materiału CORDURA®,
- panele z elastycznego stretchu w kroku i pod kolanami,
- liczne kieszenie, uchwyt na noż roboczy,
- szerokie szlufki na pasek,
- taśma do wieszania spodni,
- nieregularny krój pasa (wyższy tył zapobiega zsuwaniu spodni),
- materiał: 82% bawełna, 14% poliamid, 3% poliester, 1% elastan,
- kod produktu: 6956.
Spodnie Snickers 6956 są wyposażone w innowacyjną technologię FlexiWork+, która zapewnia nieograniczoną swobodę ruchów. Dzięki elastycznym wstawkom na kolanach, w kroku i w tylnej części pasa, te spodnie dostosowują się do ruchów ciała, zapewniając wygodę i komfort nawet podczas intensywnego wysiłku. Spodnie robocze Snickers 6955 Denim FlexiWork+ mają liczne praktyczne kieszenie, które pomagają w organizacji narzędzi i drobnych przedmiotów. Zawierają one kieszenie na kolana, które umożliwiają łatwe umieszczenie wkładów ochronnych, zapewniając dodatkową ochronę i komfort podczas pracy na kolanach.
Sprawdź inne modele marki Snickers Workwear.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy dodatkowe spodni
- Elastyczny pas
Kieszenie na nakolanniki
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy - Kolekcja
- FlexiWork
- Cechy dodatkowe
- Wzmocnione szwy
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|